Shoma5

شبکه مهندسان ساختمان ایران

نکاتی برای بهبود مکالمات تلفنی

  • ۱۷۰۸

توضیحات: در مکالمات تلفنی به‌جای برخورد انفعالی و صرفا پاسخگویی به سوالات مشتری، پیشقدم شوید و بحث را به‌عهده بگیرید.
ژان بقوسیان، مدیر عامل شرکت مدیر سبز، در یک فایل صوتی به بیان راه حل می پردازد.
حجم فایل صوتی: 2.7 مگابایت
دانلود: 

 مرجع: http://www.modiresabz.com

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی