Shoma5

شبکه مهندسان ساختمان ایران

کاندیداهای پیشنهادی برای هیئت مدیره ششم

  • ۳۰۰۶

 

با سلام خدمت همه دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان از این تارنما.

تجربه حضور سه ساله اینجانب در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی اصفهان و برخورد نزدیک با تعداد زیادی از همکاران در داخل و خارج از سازمان و مشاهده عملکردهای آنها، این امکان را برایم فراهم نموده تا بتوانم شناخت و قضاوت نسبتاً درست و واقع بینانه ای  در مورد افراد داشته باشم.

با تکیه بر این شناخت، تعدادی از افرادی را که فکر می کنم افراد سالمی هستند و به قصد خدمت به گود انتخابات وارد شده اند و می توانند برای مهندسین مثمر ثمر باشند را خدمت دوستان معرفی می کنم.  برای آشنایی بیشتر با این کاندیداها، سوابق کاری و دیدگاه هایشان می توانید به مجله +نما مراجعه فرمایید.

از دوستان خواهش دارم برای تحقق انتظاراتشان از سازمان نظام مهندسی، به تمام افراد لیست رای دهند تا این افراد برای پیاده کردن مصوّبات و طرحها بتوانند رای اکثریت مناسب را حاصل کنند.(مشکل ما در هیئت مدیره دوره پنجم آن بود که بیشتر ایده های ما رای کافی نمی آورد و یا به صورت مثله شده به تصویب می رسید)

در هر حال، قضاوت و تصمیم گیری با شما است.

رشته عمران:

دکتر رضا اکبری، مهندس مهران بکایی، مهندس حمیدرضا فدوی، مهندس محمدرضا نادریان، مهندس سید محمود نجفی الموسوی

رشته معماری:

مهندس مجید جوهری، مهندس حمید حقیقت

رشته مکانیک:

مهندس مسعود مخلص بنکدار، مهندس مهران کاویانیان

رشته برق:

 مهندس علی اصغر امینی

رشته شهرسازی:

مهندس شهریار علوی

رشته نقشه برداری:

 مهندس علیرضا حاجی احمدی

رشته ترافیک:

 مهندس حسین فتاحی

چه دلایلی برای معرفی افراد فوق الذکر دارم؟

 دکتر رضا اکبری:

مدیر بحران در سازمان راه و شهرسازی اصفهان است، از دانشگاه تهران دکترای سازه گرفته، چند کتاب ترجمه کرده، در هر جا که خدمت کرده سلامت کاری به آنجا بخشیده و انسانی فوق العاده مردمی است.(رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس مهران بکایی:

چند موسسه آموزشی را اداره می کند، فوق العاده انسان سالم و معتقدی است، دیدی ژرف و کلان نگر دارد و در هیئت مدیره دوره پنجم طرحها و ایده های بسیار نوینی را ارائه نمود که بعضاً تصویب و اجرایی شد.

 مهندس حمید رضا فدوی:

مسئول امور ورزشی در سازمان در یکسال اخیر که بسیار در این زمینه فعالیت نمود، از نوجوانی در ساختمان سازی بوده و مردی خود ساخته است، انسانی سالم است که روی قولش می توان حساب کرد.

 مهندس محمد رضا نادریان:

بسیار باهوش و دارای تفکر واگراست، به عنوان مدیر عامل انجمن مهندسان عمران آنرا متحوّل نمود، انسانی پیگیر و علاقه منداست که دایره تفکرش بسیار از محدوده تنگ کوپن و مهر فراتر است.(رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس سید محمود نجفی الموسوی:

رتبه اول دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیریتی بسیار قوی دارد و دیدش به مسائل تیزبینانه است. بسیاری از موفقیت های سازمان در خارج شدن از حالت رکود در یکساله اخیر به دلیل پیگیریهای ایشان است.

او نقاط ضعف متعددی را شخصاً در داخل سازمان شناسایی و آنها را برطرف نمود.

به همین دلایل، دشمنانی هم دارد که همه جا علیه او جوسازی می کنند:

به معماران می گویند نجفی می خواهد کارهای معماری را به مهندسان عمران بسپارد؛ به مهندسان عمران می گویند نجفی نمی گذارد پروژه های معماری کوچک را به عمرانها بدهند! یا می گویند ایشان طرح تقسیط حق الزّحمه نظارتها را داده که واقعیت ندارد و این تصمیم جمعی و همگانی بود. (رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس مجید جوهری:

آدم سلیم النّفس و مدیری است که الان در استانداری اصفهان مشغول به کار است. مومن و معتقد است و به کسی باج نمی دهد. (رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس حمید حقیقت:

فردی دنیا دیده و دارای تفکر بزرگ است. مدیر عامل شرکت صدور خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی اصفهان است.

برای افزایش درآمد مهندسان، برنامه درازمدت دارد.

 مهندس شهریار علوی:

بسیار آدم باشخصیت و دوست داشتنی است. به دلیل توان علمی بالایش توانسته موفقیتهای زیادی را کسب کند.

سابقه مدیریتی در چند پست مهم و شرکتهای مهندسان مشاور را دارد.(رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس مسعود مخلص بنکدار:

فردی مستقل است و مناعت طبع دارد. خریدنی نیست و بر آنچه که می داند درست است، پافشاری می کند.

عضو گروه تخصصی مکانیک است و از تجربیات روز دنیا با اطلاع است.

 مهندس مهران کاویانیان:

انسانی پر انرژی و پیگیر است. عضو گروه تخصصی مکانیک است و شاهد بوده ام که شبها تا دیر وقت، مسائلی را که به او محول شده پیگیری می کند.

 مهندس علی اصغر امینی:

بسیار بسیار انسان علمی و وظیفه شناس و پاک است. هر جا که برود، فساد در آنجا راهی ندارد. (رزومه و دیدگاههای ایشان را اینجا  ببینید)

 مهندس علیرضا حاجی احمدی:

یک مدیر قوی است که به اصل تعامل و نه تقابل اعتقاد ویژه دارد. فردی به روز و مورد مقبولیت در سطح مدیران همتراز می باشد.

 مهندس حسین فتاحی:

مهندس حسین فتاحی آینده درخشانی در این شهر دارد. بسیار انسان خونسرد و با پرستیژی است که محال است هیچ حرکت و یا صحبت نسنجیده ای از او بشنوید. کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت دارد.

دغدغه اصلی او، حل معضلات شهر از بابت ترافیک، معلولین و ... است و برای اینکار هم وقت کافی دارد که بگذارد!

  

 

  •  سلام و عرض ادب

    با توجه به اینکه مجری انتخابات اداره راه و شهرسازی است و برخی از کاندیداهای شاخص در این اداره شاغل هستند و کاندید هستند و همکاران انها مجری انتخابات (دربرگزاری و شمارش ارا)هستند . ایا امکان تقلب و تخلف وجود دارد؟چرا قانونی وجود ندارد که این افراد که در این اداره هستند باید 3 ماه قبل استعفا دهند.؟این مساله در امتحانات پایه 3 نیز متاسفانه وجود دارد که برخی مراقبین در اداره راه وشهرسازی شاغلند و همکاران انها مشغول امتحان دادن . و متاسفانه به رای العین دیدم که مراقب تقلب به همکارش می رساند.(از طریق رویت پاسخنامه دیگران و انتقال ان به همکارش) .

    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    فکر کنم باید اصل را بر برائت بگذاریم مگر اینکه خلافش ثابت شود.
  •  با سلام

    شما که در هیات مدیره هستید ایا خبر جدیدی از اضافه شدن کاندیدایی به لیست کاندیداها وجود دارد؟

    یکی از کاندیداهای ردصلاحیت شده ادعا کرده که به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و دیوان عدالت اداری به او مجوز داده و خود را کاندیدا می داند و پیامک تبلیغاتی می فرستد. در صورتی که من در سایت سازمان نظام مهندسی اصفهان رفتم و تغییری در اسامی  و اضافه شدن به لیست خبری نبود. با تشکر

    پاسخ:
    با سلام.
    بنده از صحت و سقم این موضوع بی اطلاع هستم.
  • امید خسروی دانش
    دوست و همگار گرامی جناب آقای مهندس صدیق پور
    با سلام
    ضمن تشکر از فعالیت شما در هئیت مدیره دوره پنجم سازمان نظام مهندسی اصفهان . امید وارم اکثر کاندیدا های مورد نظر شما در انتخابات موفق شوند و با همکاری و همدلی ،سازمان را به اقتدار خود در عرصه فنی و مدیریتی نزدیک کنند . از اینکه بدون حب و بقض و باند و باند بازی نظر خود را اعلام نمودید از شما تشکر میکنم . به امید بهروزی برای شما و هم نظرانتان. امید خسروی دانش
    عضو معمار و شهرساز سازمان نظام مهندسی اصفهان 
    پاسخ:
    با سلام.
    از لطف شما ممنونم.
    به امید اینکه افراد استراتژیستی مانند شما همیشه در کنار جامعه مهندسی باشند.
  • محمد آقاجانی
    آقای مهندس صدیق پور بابت معرفی مهندسین فوق بسیار ممنونم امیدوارم که تحولی مناسب در استخوانبندی نظام مهندسی اصفهان شکل بگیره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی